Reklamacje
Zgłaszanie reklamacji
- Aby zgłosić reklamację prosimy o przesłanie na nasz e-mail:
- Danych kupującego
- Zdjęcia paragonu
- Nazwy produktu oraz opisu wady, usterki
- Daty zakupu
- Powyższy e-mail należy wysłać na adres sklep@ofigurka.pl
Rozpatrzenie reklamacji:
- Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu maksymalnie 14 dni od daty zgłoszenia.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaną Państwo powiadomieni poprzez e-mail.
Zwroty
Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z prawem każdy klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
- W celu zwrotu towaru prosimy o przesłanie na nasz e-mail sklep@ofigurka.pl formularz o odstąpieniu od umowy.
- Zwracany produkt prosimy odesłać na adres:
oFigurka
Płoszczyna 56B
58-521 Płoszczyna - Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej oraz formularza odstąpienia od umowy, niezwłocznie zwrócimy środki wpłacona za zamówienie.